Váltóállítás

Azt hiszem, igazán szerencsésnek mondhatom magam, hogy húszévnyi államvasútit követő két és fél éves közszolgálati inkubátor után a Floyd Zrt. volt az első piaci munkahelyem. Szerettem ott dolgozni és büszke voltam rá, hogy ott dolgozom. Aztán mindkettő egyik hétről a másikra elmúlt. Elmulasztották.

Azt az időszakot, amikor még élveztem ott dolgozni, már csak az internet és a (volt) kollégák emlékezete őrzi. Kiváló környezet volt, olyan szakmailag élenjáró munkatársakkal, akiktől lehetett és érdemes volt tanulni, aztán együtt dolgozni. A munkának volt célja, értelme, eredménye. Volt jövőkép.

Túlzás nélkül mondhatom, hogy nagy dolgok történtek az alatt az idő alatt, amíg ott voltam. Újonnan kidolgozott minőség- és biztonságirányítási rendszerünket a TÜV Ausztria tanúsította, és a magyar magánvasutak közül elsőként terjesztettük ki tevékenységünket Ausztriába. Volt munka a jármű engedélyezésekkel is: mozdonyflottánk kétszeresére gyarapodott, volt szerencsém hazahozni Cuxhavenből Magyarország legerősebb dízelmozdonyát is, a brit eredetű Class 56-ost.

Aztán nemrégiben az igazgatótanács meglepetésszerű (mondhatni puccs-szerű) hirtelenséggel visszahívta a vezérigazgatói posztról Bogdán Andrást, a cég alapítóját. Helyére a napi ügyek intézésére olyan ember került, akinek korábban vasúti tapasztalata nem volt – ez a helyzetbe kódolva hozta magával a szakmai és emberi jellegű konfliktusokat. Nem vártam volna, hogy vasútszakmai döntéseimet egy pénzügyes megkérdőjelezze, esetleg felülbírálja – hisz én sem szóltam bele soha a pénzügyekbe: nem értek hozzá :)

A dolog eszkalálódott, és világossá vált számomra, hogy a magát CFO-nak titulálóval nem tudok együtt dolgozni; hát körülnéztem a piacon. És elkeltem. Őszintén remélem, már csak az ott maradottak miatt is, hogy András távozásával nem fogy ki a lendületből a búgócsiga.

Share

3 thoughts on “Váltóállítás”

  1. Zoltan Magyarics says:

    …és akkor FOXrail? :)

      1. Zoltan Magyarics says:

        Ja, tényleg, el is felejtettem… :)

Comments are closed.