6. Fejezet – Természetesen és egészségesen

Az új nap lefekvés előtt kezdődik

Fontos események előtt előfordul, hogy nem tudunk aludni. Abban mindannyian egyetértünk, hogy ha nem szánunk időt az alvásra, testünk nem fog megfelelően működni. Van olyan, hogy az ember megpróbál aludni, de nem sikerül. Ha ilyen történik, szánjunk vagy félórát a KI légzésre. Ha nem tudunk rá máskor időt szakítani, gyakoroljunk lefekvés után.

Ha lefekvés előtt gyakoroljuk a KI légzést, tudatalattinkat negatívról pozitívre változtathatjuk; ezzel szerencsénket is kedvezőre fordíthatjuk. Tudatos énünk alvás közben változásokon megy keresztül. Amíg ébren vagyunk, főleg tudatos énünk aktív. Mikor alszunk, tudattalanunk válik aktívvá. Ezért alvás közben tudatunk legmélye változik.

Ha lefekvés előtt megtisztítjuk testünket, miért ne tisztítanánk meg bensőnket is? Fordítsunk rá időt, elalváskor legyen tiszta tudatunk is. A megtisztítás eszköze a KI légzés. Ha lefekvés előtt gyakoroljuk a KI légzést, alvás közben teljes egészében fel tudjuk dolgozni az ételt.

A köztünk és az univerzum között kialakuló élénk cserefolyamat eredményeképpen másnap reggel energiával telve ébredhetünk fel. Ha nem pihenünk jól, testünknek nincs alkalma megtisztítani magát. Mindezen túl, azért javaslom a lefekvés előtti KI légzést, mert a nap nem akkor kezdődik, amikor felkelünk, hanem akkor, amikor lefekszünk aludni. Ennélfogva a lefekvés előtti KI légzés tulajdonképpen felkészülés a következő napra.

Ha minden este gyakoroljuk a KI légzést, képesek leszünk akkor elaludni, amikor szeretnénk. Sokkal tisztábban tudunk így gondolkodni, mintha fáradt agyunkat kellene használni. Szánjunk a szundikálásra napközben is néhány percet. A képesség arra, hogy bármikor tudjunk aludni, különleges technikát kíván, de a jó egészség fontos összetevője.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *