Rólam

Hikari - fény

A diáklázadások évében születtem, azon a napon, ami 2001 óta mindenki emlékezetébe beleégett. Mikor a csernobili atomerőműben megtörtént a katasztrófa, javában készültem az érettségire. Az ÁFA és az SZJA bevezetésének évében, bolondok napján – mikor máskor :) – kezdtem a MÁV-nál dolgozni, mozdonyvezető gyakornokként.

Amikor a Kurszk orosz atom-tengeralattjáró teljes legénységével elsüllyedt a Barents-tengeren, leszálltam a mozdonyról, és a MÁV tatabányai alállomásán folytattam a munkám. Abban az évben, amikor az 1 és 2 forintos érméket kivonták a forgalomból, egy hónap híján húsz év MÁV-os munkaviszony után a közszolgálatot választottam, a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál.

Néhány nappal azelőtt, hogy fellőtték a Szojuz TMA–01M orosz űrhajót, elhagytam az állam kebelét, azóta különböző magánvasúti társaságoknál foglalkozom vasútbiztonsággal és járműmenedzsmenttel.

Közben grafomániámat kiélve blogot írok, a Magyar Közlekedés részére készítek tudósításokat, illetve szállítok híreket. Mint az a bejegyzésekből is látszik, a közlekedés mellett élénken foglalkoztat az Aikido is – nem csak elméleti szinten, gyakorlom is.

Share